TECHNOLOGIA 3D

4:13 do Katowic OFERUJEMY POMOC PRODUKCYJNĄ NA KAŻDYM ETAPIE TWORZENIA FILMU LUB REKLAMY W 3D.

“Druga w naszym kraju produkcja 3D [...] Krótkometrażowy film Andrzeja Stopy to sprawnie poprowadzone kino gatunkowe. Jeśli maci w pobliżu kino przystosowane do wyświetlania filmu wybierzcie się doń koniecznie”Artur Zatorski, Onet.pl

4:13 DO KATOWIC to był prawdziwy sprawdzian naszych umiejętności w trójwymiarze.

W ciągu roku od postawienia pierwszego FADE IN udało nam się: znaleźć fundusze, przygotować produkcje, zrealizować zdjęcia, zmontować i zrobić całą post-produkcje stereoskopową filmu, który miał premierę 21 października 2011 jako drugi w Polsce aktorski film 3D.

Już wiemy, że potrafimy i możemy Ci pomóc z 3D na każdym etapie produkcji Twojego filmu lub reklamy.

PREPRODUKCJA

Dobre 3D zaczyna się już w pomyśle, w podejściu do inscenizacji sceny.

My wiemy jak stworzyć (lub zaadaptować) scenariusz tak by był atrakcyjny w 2D i błyszczał w 3D.

Potrafimy przygotować artystów ze wszystkich pionów do zdjęć z kamerami stereoskopowymi.

Gdy chce się wydobyć prawdziwą głębię, wszystko ma znaczenie: kadry, faktury, kolory, scenografia i kostiumy,

Concept Art do "4:13 do Katowice" narysowane w 3D

PRODUKCJA

Jaka głębia ostrości do trójwymiaru jest najlepsza? Ile klatek na sekundę? Wybierzemy i dostarczymy na plan odpowiedni dla Twojego pomysłu rig 3D, kamery, podglądy itd.

Jeżeli takiego sprzętu nie mamy, to wiemy gdzie go wynająć by nie przepłacić. Jeżeli jeszcze nie istnieje... wymyślimy go i zbudujemy.

Przede wszystkim jednak zapewniamy stereografa. Człowieka niezbędnego na każdym Planie 3D.

A mamy na naszym pokładzie jednego z najbardziej doświadczonych stereografów w Polsce. Piotrek Kalkowski zna każdy aspekt tworzenia obrazu stereograficznego. Gwarantuje piękne i nowatorskie zdjęcia 3D.

To jest gucio.  Latał dla nas przy 4:13 do Katowic. Specjalnie dla niego stworzyliśmy prototypowe latające jarzmo sbs.

POSTPRODUKCJA

Każdy surowy obraz 3D wymaga korekcji, czyli zrównania obrazu lewego oka z prawym. Wynika to choćby ze zniekształceń, które zawsze powoduje lustro beamsplitera.

Aby uzyskać perfekcyjny efekt 3D całą post-produkcje, łącznie z rotoskopią oraz włożeniem efektów komputerowych do obrazu stereoskopowego,

wykonujemy sami, używając najbardziej zaawansowanego oprogramowania.

Widzicie jaki równiutki vertical alignment, a ta skew parallax, to jest coś. Widzicie? Nie? Ważne że my widzimy i że efekt jest świetny{/lang}